rickenrowin.reismee.nl

Surfing @ Noosa

Hallo iedereen,

We weten dat de laatste update alweer veel te lang geleden is. Nu hebben we eindelijk tijd en fatsoenlijke WiFi (heel belangrijk). Helaas zijn we nog geen computer tegen gekomen en zullen de foto's dus nog even op zich laten wachten (geen idee hoe lang)... Sorry!
Zoals we al gezegd hadden, onze eerste stop was Noosa. Geweldig plaatsje: surfersdorpje met chille mensen en mooie stranden en nationale parken. Wat doe je dan dus als eerst: surfles nemen. Wat was dat leuk! Voor Rick was het de allereerste keer en hij kon al bij de eerste golf op zijn board staan. Natuurtalent! Rowin had al 1 keer eerder les gehad, en kon ook meteen staan. De les duurde zo'n 3 uur en we hebben veel golven gepakt. Maar dat was niet genoeg voor deze twee waterratten. Ons hostel (Flashpackers) 'verhuurde' gratis surfplanken en daar hebben wij 's middags gebruik van gemaakt! Lekker de hele dag gesurfd.
Hierna zijn we 3 dagen naar Fraser Island gegaan. Hierover gaan we een aparte blog schrijven, want daar hebben we heel veel verhalen over!
Na Fraser kwamen we weer terug in Noosa en hadden we nog 1 volle dag te besteden. Deze hebben we gevuld met een wandeling door het nationale park, de 'coastal walk'. Deze ging via een pad helemaal langs de kliffen en baaien van kust op weg naar Hell's Gate. Dit is een steile klif met een heel mooi uitzicht over alle delen van Noosa. Onderweg hebben we wat walvissen gezien en hebben we lekker gepicknickt op de rotsen bij de zee. Heerlijk! Aan het einde van de dag, zijn we nog naar een lookout gelopen, zodat we de zonsondergang konden zien. Dit was fantastisch met de Noosa River en de zee!
Vanuit Noosa gaat onze reis door naar Agnes Water (9 uur bussen)...
We updaten snel over Fraser en Agnes. De foto's volgen later...