rickenrowin.reismee.nl

He Ho, Let's Go!!!!!!

Hallo iedereen,

We weten dat het al een heel tijdje geleden is dat we iets geschreven hebben. We hebben het enorm druk gehad, want we hadden ons laatste weekje in Brisbane.
Gelukkig hebben we beide onze projecten afgerond. Zowel onze presentaties als onze verslagen zijn af! Joepie! :)
Rowin's eerste project heeft ze kunnen afronden. Het kleuren van het peptide is gelukt. Helaas had ze geen tijd meer om het peptide daadwerkelijk op cellen te testen. Maar ze heeft genoeg data en dus bewijs dat het toch is gelukt. Haar tweede project is een ander verhaal. Helaas ging dat niet zo soepel en ze heeft het dus niet kunnen afmaken tot zo ver dat ze hoopte. Toch heeft ze wel een verslag geschreven, want het werk heeft ze toch gedaan...
Rick's project is ook helemaal geslaagd. Het is nu mogelijk om hydrogels te printen, wat voor Rick's project nog niet mogelijk was. Iemand anders gaat er nu mee verder om de gels te verbeteren. Dus dat krijgt nog een vervolg.
Verder hebben we op zaterdag een afscheidsfeestje gegeven. Zowel mensen van Rowin's uni als van Rick's uni waren aanwezig. Een super gezellige boel! We hadden jello-shots, rummibeertjes en sangria gemaakt. Jello-shots zijn gelatine met een beetje drank er in. Rummibeertjes zijn gummibeertjes(snoepjes) die hebben gelegen in rum en dus wat rum opnemen. En sangria kent iedereen wel toch? Helaas zijn alle foto's die we gemaakt hebben nogal bewogen.. Zowel door de toestand van de mensen op de foto als degene die de foto maakte... Was dus een goed feestje! Je kunt je dus voorstellen dat we zondag niet veel hebben gedaan. De beste manier om je zonnige zondag met brak hoofd door te brengen, is op Southbank in je zwembroek! Gelukkig hebben we alleen maar positieve reacties van onze gasten gehad, ondanks dat zij ook geen hoofdpijn-loze zondag hadden...
Dit weekend gaat het dan echt beginnen: onze reis. Morgen stappen we op de Greyhound bus naar Noosa, waar we ongeveer 3 uurtjes over zullen doen. Onze blog zal voortaan op wat meer willekeurige tijden ge-update worden, aangezien we nu niet altijd bij een computer kunnen om foto's te posten. We proberen onze verhalen zo vaak mogelijk te schrijven, want dat kan gelukkig gewoon via onze telefoons.
Wij hebben er zin in!
Veel liefs,
Rowin en Rick

Marleen

Goed gedaan hoor! En heel veel plezier op jullie reis :)

Karin

Van harte met jullie geslaagde onderzoeken en nu genieten van jullie trip!! Heel veel plezier ????

Opa Jan / Oma Hannie

Proficiat met de resultaten van de onderzoeken en presentaties, we gaan er van uit dat het meer dan voldoende is. Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe, dat hebben jullie wel verdiend. Kusjes van ons

Lea

Gefeliciteerd met jullie onderzoeken!! En nu genieten
van jullie welverdiende trip!! Heel veel plezier !!
Groetjes Ton Lea Esmee Justin

Oma Nelly Opa Mari

Rowin en Rick van harte gefeliciteerd met het slagen van de testen,proeven enz.
Nu nog een mooie vakantie er achteraan, veel plezier gewenst.
Nelly-Mari

bijf

Gefeliciteerd kanjers!!! Goed bezig geweest, nu heerlijk gaan genieten van jullie wel verdiende vakantie !!
HEEEEEL veel plezier !!!
Groetjes Berry Irma Jesse en Fenna

Gerrie en Di

Nou super joh!! Dat het allemaal zo goed is verlopen. Heel veel plezier, en geniet van jullie reis. Groetjes!